Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2006

Ελλαντα ΙΤ κλπ 2

Από τα νεύρα μου στο προηγούμενο post ξέχασα να γράψω κάτι αρκετά σημαντικό, όπου χάρη στο σχόλιο του papo (ελπίζω το Σάββατο να τα καταφέρω) το θυμήθηκα. Ο papo μου επισήμανε την ύπαρξη του skywalker.gr, το οποίο, δε διαφωνώ, είναι από τα πιο ενημερωμένα site στο .gr όσον αφορά στις αγγελίες (τουλάχιστον για δουλειές περί πληροφορικής). Αλλά όπως και εγώ, έτσι θα έχουν παρατηρήσει κι άλλοι ότι πρόκειται για ένα site ανεύρεσης εργασίας. Μπορείς μέσα από αυτό να βγάλεις μερικά συμπεράσματα για το «τι παίζει» στο Ελλάντα αλλά σίγουρα δε μπορείς να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα. Ειδικά όταν βλέπεις αγγελίες του στυλ «ζητείται UNIX administrator με γνώσεις HTML/PHP/CGI/ASP/C/C++/JAVA/VB/.NET/
ΚΥΠΟΥΡΙΚΗ εμπειρία 5 ετών και φυσικά να έχει μηχανάκι για να φέρνει τυρόπιτες».

Αυτό που έμαθα πρόσφατα και ξέχασα να γράψω εχθές, είναι ό,τι μπορείς να κάνεις μία αίτηση στο ΤΕΕ ζητώντας να σου δώσουν πληροφορίες για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο που ενδιαφέρεσαι (της πληροφορικής για εμάς). Η αίτηση πρέπει να συμπεριλαμβάνει και μία δικαιολογία όπου συνήθως αρκεί το «έρευνα τρέχοντος αγοράς για το business plan της επιχείρησής μου» ή κάτι πιο επαγγελματικό όπως «τα θέλω για την πτυχιακή εργασία μου» ;-).

Ακόμα δεν έχω δει καμιά λίστα από το ΤΕΕ αλλά απ’ ότι μου λένε περιέχει όνομα επιχείρησης, πληροφορίες επικοινωνίας, το χώρο που δραστηριοποιείται και ελπίζω κάποια ένδειξη του δυναμικού της εταιρείας (εγώ τουλάχιστον το θεωρώ σημαντικό).

Ελπίζω μέσα στο Γενάρη να καταφέρω να έχω κάποιο αποτέλεσμα το οποίο θα μπορώ να μοιραστώ μαζί σας. Αυτό βέβαια εξαρτάται και κατά πολύ από το πόσο εμπιστευτικά είναι τα αποτελέσματα του ΤΕΕ. Τεσπα, ίδωμεν..

1 Comments:

Blogger javapapo said...

Ισως τα πουμε και απο κοντά βασικά θα σου πρότεινα να τακτοποιήσεις τις στρατιωτικές σου υποχρεώσεις γιατι θα έχεις δυσκολίες να πιάσεις τις εστω και λιγοστές θέσεις σε μάχημες εταιρίες.

Η διαδικασία ειναι απλή...φιάχνεις το βιογραφικό σου..εισαι ειλικρινης με τον εαυτό σου οταν το γραφεις...2 σελιδουλες φτάνουν..και ανοιγεις το skywalker ...οτι νομιζεις οτι σου αρεσει το χτυπας!

επαναλαμβάνω ο στρατος θα ειναι εμπόδιο σε πολλές!

25 και σημερα.. :D

01:33  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home