Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2005

aDSL update

Απ’ ό,τι καταλαβαίνεται η aDSL, δουλεύει παρόλαυτά εγώ αναπολώ τα παλιά τα χρόνια όπου ήμουν στο Σκωτία με τα 100-200Κb/s. Δεν πειράζει όμως.. όλα θα φτιάξουν και στο Ελλάντα, υπομονή χρειάζεται..

Αυτό που με εντυπωσιάζει παραμένει η Forthnet, δεν έχω ιδέα πως αντιδρούν οι άλλοι providers πάντως η Forthnet αν ανοίξεις πολλά connections (πάνω από 100-200) έχει default συμπεριφορά να μη δίνει σημασία σε οποιοδήποτε άλλο request κάνεις, ακόμα και αν αυτό είναι ένα απλό domain resolve. Αλλά τι να κάνεις ? τίποτα να μην κάνεις. Μην πεις πουθενά τίποτα.. γιατί ? γιατί είσαι από τους τυχερούς.. γιατί «σου δουλεύει» και στο Ελλάντα πρέπει να είσαι ευχαριστημένος με ό,τι σου δίνουν και ποτέ ΠΟΤΕ να μην έχεις απαίτηση να εκπληρωθούν όλα αυτά που σου υπόσχονται.. Έστω και με ένα απ’ αυτά πρέπει να μείνεις ευχαριστημένος.. στη δική μου περίπτωση είμαι ευχαριστημένος γιατί εκπληρώνετε το σλόγκαν «είμαι συνέχεια online