Δευτέρα, Δεκεμβρίου 05, 2005

Zyxel 660H

Τελικά όλα πάνε μια χαρά με τον αντικαταστημένο router! Δε θέλω να το γκαντεμιάσω γιατί έτσι όπως δείχνει η κατάσταση κάποιος μ’ έχει μουντζώσει. Ο νέος μου router πλέον είναι ο Zyxel 660H, χωρίς WiFi (ΓουίΦι) με 4 θύρες και πολύ καλύτερο interface από τον Linksys. O Zyxel παρέχει εκτός των routing δυνατοτήτων και μία φυσιολογική firewall στην οποία μπορείς να προσθέσεις τα δικά σου rules. Επιπλέον, έχει επιλογές για General/Line diagnostics και Media Bandwidth Management (το οποίο δε μπορώ να πω ότι είναι αξιόπιστο) τα οποία δεν υπήρχαν στον Linksys. Τέσπα, δεν είναι review αυτό, αν θέλετε ένα review υπάρχει το google.

Το θέμα είναι ότι αγόρασα μαζί με το πακέτο ADSL-in-a-Box ένα router αξίας 149€ και καταλήγω να έχω ένα router αξίας 80,40€ κατά τη Forthnet και το χειρότερο είναι ότι είμαι ευχαριστημένος με αυτή την εξέλιξη! Ουσιαστικά έχω χάσει 149-80,40=68,6€ αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί μπορώ να έχω τα 40-10=30kbyte/sec, που προσφέρει η Forthnet, χωρίς αποσυνδέσεις!!! Παρεμπιπτόντως, έχω τον router εδώ και 2-3 μέρες και δεν έχω κάνει ούτε ένα reset.