Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2005

Newsphone Hellas και η γιαγιά

Έχετε παρατηρήσει το κακό με μερικές διαφημίσεις? Όχι δεν εννοώ τις κακογυρισμένες διαφημίσεις, αυτές που απλώς αλλάζεις κανάλι όταν τις βλέπεις ή τις τόσο αδιάφορες όπου παρόλο που τις έχεις δει εκατοντάδες φορές αν στην περιγράψει κανείς του λες ότι δεν την έχεις δει ποτέ. Μιλάω για τις διαφημίσεις που έχεις μισήσει.. αυτές που όταν τις βλέπεις / ακούς σε πιάνει ταχυκαρδία, ιδρώνουν τα δόντια σου, σφίγγεις τις γροθιές σου και πριν καλά-καλά τελειώσουν ανοίγεις το βρομόστομα σου (νέα δημοτική ελληνική γλώσσα, η βρώμα είναι πλέον βρόμα) για να ξεστομίσεις όλες τις βρισιές που έμαθες από τότε που είπες τη λέξη τηλεόραση για πρώτη σου φορά.

Μιλάω συγκεκριμένα, για τη σκατογιαγιά του ιδιωτικού τηλεφωνικού καταλόγου!

Το πρόβλημα το πρώτο-παρατήρησα όταν ήθελα να βρω το τηλέφωνο ενός καταστήματος. Σκέφτηκα και εγώ το 131 «πληροφορίες καταλόγου Αττικής, θέση 12 παρακαλώ λέγεται», το κάλεσα και φυσικά μου βγήκε ένα ηχογραφημένο μήνυμα που έλεγε ότι ο αριθμός που καλούμε δεν υπάρχει. Αχ ναι! Σκέφτηκα από μέσα μου έχει αλλάξει ο αριθμός, έχει γίνει αυτό το 11-8.. χμμ.. τι είναι μετά το 8 ? Τι είναι μετά το 8 ??? το ηχογραφημένο μήνυμα έλεγε ότι ο αριθμός δεν υπάρχει και φυσικά δεν έδινε καμία πληροφορία για το νέο αριθμό. Σηκώνω λίγο το κεφάλι μου, το στρίβω ελαφρά προς τα δεξιά, ξέρεις να δείξω ότι σκέφτομαι και ΜΠΑΜ! 80!!! 80!!!! 80!!! 11-8-80!!!!!!! Και εκεί μου σκάει στο μυαλό η φωνή της κωλόγριας «11-8-80 ... το ξέρει κι η γιαγιά!» ΟΧΙ! ΟΧΙ! Το κεφάλι γυρίζει ελαφρά προς τα αριστερά, δηλαδή τώρα κοιτάζει απεγνωσμένα προς τα πάνω και τα μούτρα μου παίρνουν ένα απελπισμένο ύφος. Σχεδόν ψέλλισα το «όχι» που ένιωθα μέσα μου.

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα με τη γιαγιά (ή τον αριθμό 80), μια χαρά γιαγιά είναι, μου αρκεί ό,τι δεν είναι γιαγιά μου. Το πρόβλημα το έχω με την εταιρεία που διαφημίζει η γιαγιά. Η Newsphone Hellas είναι μία εταιρεία που βροντώ-διαφημίζει τις υπηρεσίες της αλλά αναφέρει με εκπληκτικά μικρά γράμματα και σε μεγάλη ταχύτητα τις χρεώσεις της.

------------ Newsphone Hellas 11-8-80 χρεώσεις ------------

1 Πληροφορίες καταλόγου 0,79€+19%=94,01€ / λεπτό με Ελάχιστη χρέωση 60'' και χρέωση ανά δευτερόλεπτο μετά το πρώτο λεπτό συνομιλίας

------------ Newsphone Hellas 11-8-80 χρεώσεις ------------