Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2005

Αντικατάσταση του Router!!!!!!!

Σήμερα με ξύπνησε ένα τηλέφωνο από τη Forthnet. Ένας
άγνωστος σούπερ-ήρωας (κατά τη φαντασίωσή μου)
μου τηλεφώνησε να μου πει ό,τι τα
Linksys WAG54G V2
(ο
router μου δηλαδή) παρουσιάζει τα προβλήματα των
συχνών αποσυνδέσεων χωρίς καμία λογική εξήγηση.
Αυτός ο σούπερ-ήρωας είναι το μόνο άτομο από το
support
της
Forthnet που παραδέχτηκε το πρόβλημα με τους
συγκεκριμένους
routers. Συζητήσαμε για λίγο το
συμπέρασμα που είχαμε βγάλει και οι δύο, ότι δηλαδή
κανείς δεν ξέρει που οφείλεται το πρόβλημα και ότι κανένα
firmware μέχρι τώρα δε δουλεύει πλήρως και η συζήτηση
κατάληξε στην αντικατάσταση του
router μου με έναν
άλλον διαφορετικής εταιρείας. Η αντικατάσταση θα είναι
σχεδόν άμεση, αύριο δηλαδή.


Το χειρότερο για τη
Forthnet στην όλη υπόθεση ξέρετε ποιο είναι ?
Ο σούπερ-ήρωας από το
support μου είπε ότι έχουν πάρει κάποια
καινούρια
Linksys και τα τεστάρουν τώρα. Αυτό μου το είπε για
την περίπτωση αντικατάστασης του
router μου με την ίδια μάρκα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι και τα καινούρια
Linksys που έχουν πάρει
παρουσιάζουν τα ίδια προβλήματα. Οι ερωτήσεις που γεννιούνται
στο μικρό μου το μυαλό είναι οι εξής:


1) Τα
Linksys WAG54G V2 δεν τα τέσταραν πριν τα αγοράσουν ?
Φυσικά δεν εννοώ να τα βάλουν σε μία
ADSL και να δουν ότι παίζουν
για 5 λεπτά.. εννοώ τεστ κανονικό.. ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ!!!
Τελικά, έδωσαν τόσα λεφτά για να σπρώξουν όλα τα κουτιά των
ADSL
in a box PLUS με έναν βλαμμένο (βλαμμένος = αυτός που έχει βλάβη)
router
. Ευθύνη δεν έχει αυτός που είχε αναλάβει το τεστάρισμα αυτών
των
router πριν την αγορά τους ? Θα του πει κανείς τίποτα για το
τεστάρισμα που έκανε ή θα τον αφήσουν να τεστάρει κι άλλα πράγματα ?

2) Γιατί αυτή τη στιγμή τεστάρουν κι άλλα Linksys routers ? Γιατί δεν
έχουν απαλλάξει τους χρήστες τους από βλαμμένες συσκευές? Η μόνη
εξήγηση που ελπίζω να υπάρχει είναι γιατί τους τα παράδωσε η

Linksys
προκειμένου να αντικαταστήσουν τα βλαμμένα routers που
αγόρασαν στην αρχή. Πείτε μου ότι αυτό είναι, πείτε μου ότι δεν τα
έχουν αγοράσει ήδη και ότι ΔΕΝ θα τα σπρώξουν στην αγορά παρόλο
που γνωρίζουν ότι είναι βλαμμένα.


Το αποτέλεσμα, αν έχετε τον
WAG54G V2 Annex A (δηλαδή σε PSTN)
ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ!

Λες να καταφέρω να τρέχω αυτά τα γαμώ-παιχνίδια πιο γρήγορα με τον καινούριο router ?

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

file exo akribos to idio problima!! Tous exo parei tilefono 3 fores kai akri den exo bgalei!! Tha tous ksanaparo na tous zitiso na ton antikatastisoun. Pes ti router sou dosane kai an einai kalos.

kerny!

18:45  
Anonymous Ανώνυμος said...

Paidia mhn ton akoute ton meimpiii giati einai baltos ths otenet...mia xara paizh o linksys kai to support ths forthnet gamaei (h mas gamaei?) telospandon ouuuuuuu kato oi sikofantes!!!!

23:28  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home